Fit24 Viikkotreenit

Premium-asiakkuudella saat joka viikko päivittyvät Fit24 Trainerin laatimat kuntosaliohjelmat viikoittain puhelimeesi.

Sinun tarvitsee vain saapua salille ja treeni odottaa taskussasi!

Premium -kuntokeskuksessa on käytössä pilvipohjainen Mywellness Cloud -älyteknologiajärjestelmä, jonka avulla saat treeniohjelmat sovelluksen kautta suoraan älypuhelimeesi. Mywellnessiin päivittyvät viikoittain myös Fit24 Trainerin tekemät Viikkotreenit. Mywellness kuuluu automaattisesti Premium-asiakkuuksiin. Jos et ole vielä ladannut sovellusta, niin pyydä linkki asiakaspalvelustamme!

Valittavissa on kolme erilaista Fit24 Viikkotreeniä: Kevyt, Keskitaso ja Haastava.

Haluatko treeniviikkoosi kevyemmän vaihtoehdon tai oletko aloittamassa liikuntaa tauon jälkeen? Kevyet viikkotreenit sisältävät helposti ja nopeasti omaksuttavia liikkeitä. Kevyissä viikkotreeneissä tehdään vähemmän sarjoja pienemmillä painoilla. Harjoituksissa käydään läpi kaikki suuret lihasryhmät. Treeni sopii myös aktiivisena palauttavana harjoituksena, jos treenaat raskailla kuormilla useasti viikossa.

Keskitason treeni tarjoaa useampia sarjoja, kohtuullista kuormaa ja enemmän vastusta. Keskitaso sisältää pääosin laitteissa tehtäviä liikkeitä, sekä muutamia vapailla painoilla tehtäviä harjoituksia. Sarjapainojen tulee olla haastavampia, kuin kevyemmässä vaihtoehdossa. Muistathan siis säätää painoja oman kuntosi mukaisesti.

Haastava viikkotreeni on erittäin tehokas ja vaativa harjoitus. Treeni sopii jo pidempään treenanneille ja edistyneille kuntosalikävijöille. Haastava treeni keskittyy enemmän vapailla painoilla tehtäviin liikkeisiin, mutta treenit sisältävät myös muutamia laiteliikkeitä.

Painojen tulee olla tässä treenissä selkeästi haastavat. Sarjapalautukset vaihtelevat 30-120s välillä treenistä riippuen. Huomioithan, että haastava treeni on myös ajallisesti pisin.

Mywellness -sovelluksen ja Fit24 Viikkotreenit saat käyttöösi pyytämällä linkin asiakaspalvelustamme.

Ennen treeniä

Tee 10 min lämmittely haluamallasi cardiolaitteella tai yhdistä 5min lämmittelyä cardiolaitteella ja 5min liikkuvuusharjoittelua (esimerkiksi dynaamista venyttelyä).

Muuta huomioitavaa

Suosittelemme tekemään eritasoisia harjoituksia vuorotellen: treeniviikko voi siten sisältää kevyitä, keskitason ja haastavia treenejä. Mukaan voit ottaa myös omia henkilökohtaisia treeniohjelmiasi. Voit myös tehdä eritasoisia treeniviikkoja: palauttavalla treeniviikolla teet kevyitä treenejä, keskiraskaalla viikolla treenaat keskitason harjoitusohjelmia ja raskaalla viikolla voit valita haastavia treenejä. Muistathan säätää kuitenkin painoja oman kuntosi mukaisesti.Seuraavan viikon treenit julkaistaan aina edellisen viikon perjantaina, jotta pystyt etukäteen suunnittelemaan tulevan treeniviikkosi. Viikkotreenejä voi soveltaen suorittaa myös Xpress-keskuksessa.


Mikäli tarvitset apua treenien tarkempaan jaksottamiseen, ohjelmointiin tai muuta yksilövalmennusta, suosittelemme kääntymään Fit24 Valmennuspalveluiden puoleen. Mikäli sinulla on tarve päivittää henkilökohtainen kuntosaliohjelmasi, voit varata ajan asiakaspalvelustamme.

Fit24 Valmennuspalvelut

Valmennuksessa panostamme kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin.

Lue lisää