Asiakaskirje 3/2021

Salien kävijämäärän rajoittaminen, remppahommia, henkilöstömuutoksia sekä Fit24 -sovellus

Takana vuosi poikkeuksellista treeniä

Viimeinen vuosi on ollut meille kaikille äärimmäisen haastavaa. Kuntosalit ovat olleet aina avoinna 24/7 ja ensimmäistä kertaa yrityksen historiassa myös henkilökunta on aika ajoin joutunut tekemään töitä ympäri vuorokauden. Olemme myös joutuneet taipumaan, sopeutumaan ja muokkaamaan palveluitamme. Resurssipulan vuoksi tilanne on aika ajoin ollut erittäin vaikea. Emme kuitenkaan missään vaiheessa ole antaneet periksi.

Kiitos teille kaikille, jotka olette pysyneet matkassamme koko tämän poikkeusajan! Kiitos myös, että olette toimineet huolellisesti hygieniaohjeistuksiemme mukaisesti. Noudatattehan kaikkia hygieniaohjeita myös jatkossa, kiitos! Teemme tätä työtä teitä varten ja asiakkaidemme hyvinvointi on meille tärkeintä. Olemme päättäneet tehdä investoinnin, joka parantaa treenimahdollisuuksianne entisestään!

PREMIUM-KUNTOKESKUS UUDISTUU!

Premium-kuntokeskuksessa aloitetaan maaliskuussa muutostyöt, joiden tarkoituksena on tehostaa kuntokeskuksen tilankäyttöä, panostaa salin viihtyisyyteen sekä yhtenäistää kokonaisuutta. Kuntosalille on tulossa kalustouutuuksia ja ryhmäliikuntasali tulee täydentymään toiminnallisella välineistöllä monipuolistaen myös kuntosalikävijöiden treenimahdollisuuksia.

Uudistus tuo mukanaan Fit24 Kuntokeskukseen toimivuutta, monipuolisempia treenimahdollisuuksia, inspiroivaa treeniympäristöä sekä viihtyisyyttä.

Lapsiparkki

Fit24 Premium-kuntokeskuksen lapsiparkki jää pois maaliskuusta 2021 alkaen. Syynä on lapsiparkin suuret käyttökustannukset ja suhteessa vähäinen käyttö. Asiakastoiveisiin perustuen Premium-kuntokeskukseen tarvitaan myös lisää treenitilaa. Asiakaspalvelun siirtyessä lapsiparkin tiloihin vapautuu kuntosalin aulasta neliöitä treenikäyttöön.

Uudistukset toteutetaan asiakastyytyväisyyskyselyn pohjalta. Asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksiin ja urheilukellon arvontaan palaamme seuraavassa asiakaskirjeessä.

KUNTOSALEJA KOSKEVAT UUDET RAJOITUKSET

AVIn rajoitusten mukaisesti ajalla 8.-14.3.2021 Fit24 Kuntokeskuksen tiloja on mahdollista käyttää, jos niissä on samanaikaisesti enintään kymmenen osallistujaa. Tätä varten olemme rakentaneet varausjärjestelmän, joka toimii verkkosivuillamme sekä Fit24 Klaukkala -sovelluksen kautta.

LUE TARKEMMAT OHJEET KUNTOSALITUNNIN VARAAMISEEN:

Fit24 Klaukkala -sovellus

Fit24 sovellus on julkaistu AppStoressa ja Google Play-kaupassa! Sovelluksen kautta pääset mm. varaamaan itsellesi tunnin kuntosalille. Sovellus löytyy nimellä Fit24 Klaukkala.

Sovelluksen kautta voit esimerkiksi

  • tehdä varauksia kuntosalille ja ryhmäliikuntaan
  • nähdä kaikki kuntokeskuksen tärkeät uutiset
  • avata oven kuntosalille (ominaisuus tulossa)
  • nähdä omaan asiakkuuteesi liittyvät tiedot


Sovelluksen JA varausjärjestelmän käyttö vaatii rekisteröitymisen. ​​​​​​​​​​​​​ Mikäli et halua ladata puhelinsovellusta, voit varata paikan kuntosalille verkkosivuiltamme. Muistathan kuitenkin ensin rekisteröityä!



Mikäli tarvitset apua, asiakaspalvelumme auttaa mielellään: asiakaspalvelu@fit24.fi puh. 0103966310


Henkilöstömuutoksia

Liikuntaneuvoja Noora Huovinen siirtyy toisiin työtehtäviin ja lopettaa Fit24 Kuntokeskuksessa maaliskuussa. Noora on vastannut kuntosaliohjauksista ja Fit24 Valmennuspalveluiden tuottamisesta.

Kiitos Nooralle näistä vuosista ja paljon tsemppiä uusiin kuvioihin!


Nooran tilalle saadaan tuttu kasvo, kun liikuntaneuvoja Tuomo Ala-Kasari palaa Fit24 Traineriksi kevään ajaksi 15.3. alkaen. Tuomo vastaa jatkossa kuntosaliohjelmien teosta sekä Fit24 Valmennuspalveluista.

Tuomo tekee sinulle mielellään yksilöllisen kuntosaliohjelman tavoitteittesi ja lähtötasosi perusteella. Tuomolta saat myös apua esimerkiksi liikunnan aloittamisessa, painon pudotuksessa, liikkuvuuden parantamisessa, voiman lisäämisessä tai jos haluat vaihtelua treeneihin tai motivaatiota nykyiseen harjoitteluusi.

Varaa oma aikasi Tuomon valmennukseen asiakaspalvelusta

puh. 0103966310 asiakaspalvelu@fit24.fi


Mukavaa alkavaa viikkoa!

Sanja Kiviniemi

Palvelupäällikkö