USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

FAQ

YHTEYSTIEDOT

Asiakaspalvelu avoinna Premium-kuntokeskuksessa ma-to klo 15.30-19.30

Laskutus-, keskeytys- ja sopimusasiat: laskutus@fit24.fi

LIIKUNTASALDOLLA MAKSAMINEN

Mobiilisaldolla maksaminen: Voit tehdä mobiilimaksun liikuntaedun sovelluksella tai verkossa. Etsi oikea toimipaikka (Fit24 Klaukkala) ja laita haluamasi summa maksuun. Ilmoita meille sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@fit24.fi maksustasi, jotta tiedämme tarkastaa, että maksu on tullut perille. Voit samalla sähköpostilla ilmoittaa, mikäli haluat maksaa liikuntasaldolla jo sinulle saapuneen avoimen laskun.


Liikuntasetelillä tai -kortilla maksaminen: Maksu onnistuu asiakaspalvelussa sen aukioloaikoina.
Liikuntarahat pitää olla toimitettuna kahta viikkoa ennen eräpäivää, jotta ne ehtivät seuraavan veloitukseen.


Meillä käyvät:
- Smartum -mobiilimaksu (liikunta)
- Smartum -liikunta- ja kulttuurisetelit
- Smartum -hieronta (hieronta ja fysioterapia)
- E-passi -mobiilimaksu (liikunta)
- E-passi hyvinvointi (hieronta ja fysioterapia)
- Edenred -kortit (Ticket)
- Edenred -mobiilimaksu (liikunta ja hieronta)
- Eazybreak -mobiilimaksu (liikunta ja hieronta)
- Tyky -online ja Tyky-setelit
- Virike -setelit

Fit24 Klaukkala -sovellus

Sovelluksella voit mm. tarkastella salien kävijämääriä reaaliajassa ja kulkea kuntokeskuksen ovista. Fit24 Klaukkala -sovelluksen löydät omasta sovelluskaupastasi. Lataa sovellus ja lue lisää >>

​​​​​​​1) LATAA Fit24 Klaukkala -sovellus App Storesta tai Google Playsta​​​​​​​

2) OSTA asiakkuus, treenikortti tai tutustumisviikko sovelluksella

3) KÄYTÄ sovellusta kulkuavaimena ja pääset starttaamaan treenit heti!

Muita käytännön asioita

Kuinka paljon kuntosalilla on väkeä?

​​​​​​​Tarjoamme käyttöösi laskurit, jotka kertovat reaaliaikaisen kävijämäärän kuntokeskuksissa, seuraavan 3 tunnin ennusteen sekä kävijämäärät viikkotasolla. Vältä ruuhkat ja saavu salille optimaaliseen aikaan!

Onko kuntosaleilla käytössä nettiyhteyttä?

Tarjoamme käyttöösi ilmaisen wifi-verkon molemmissa kuntokeskuksissa. Verkon salasana on fit24klaukkala.

Löydänkö Fit24 Kuntokeskuksen sosiaalisen median kanavista?

Löydät meidät Facebookista nimellä Fit24 Klaukkala ja Instagramista ja Youtubesta nimellä @fit24klaukkala.

Mikä on Fit24 Kuntokeskuksen ikäraja?
Alle 16-vuotias ei voi harjoitella itsenäisesti. Alaikäisen ostaessa asiakkuutta täytyy huoltajan antaa verkkokaupassa yhteystietonsa ja henkilötunnuksensa tai olla mukana allekirjoittamassa sopimusta. Alaikäinen ei pysty ostamaan asiakkuutta verkkokaupasta yksin.

Voinko tuoda lapset kuntosalille?
Lasten tulee pysyä kuntosalien aulan nojatuoleilla. Lapset eivät saa turvallisuussyistä leikkiä/oleskella kuntosalin puolella.

Onko Fit24 Kuntokeskuksissa turvallista treenata?
Asiakas on vastuussa siitä, että Kuntokeskuksen tarjoamat liikunta-aktiviteetit sopivat hänelle ja tarvittaessa asiakkaan on varmistettava asia lääkäriltään. Kuntokeskus sitoutuu tarjoamaan asiakkaille laitteiden käyttöön tarpeellisen ohjeistuksen (Mywellness liikevideot) ja opastuksen (lisämaksulliset PT-palvelut), sekä pitämään laitteet asianmukaisessa kunnossa. Asiakkaalla on mahdollisuus hankkia itselleen kuntosaliohjelma ja opastus Fit24 PT-palveluiden kautta.

Asiakas sitoutuu käyttämään laitteita niiden käyttöohjeiden ja opastuksen mukaisella tavalla. Jokainen asiakas vastaa omasta vakuutusturvastaan (esimerkiksi henkilökohtainen tapaturmavakuutus). Kuntokeskuksissa noudatetaan tarkkoja hygieniarutiineja ja molemmilla kuntosaleilla siivotaan joka arkipäivä.

Kuinka usein laitteita huolletaan?
Kerran vuodessa laajempi sertifioitu laitevalmistajan huolto. Fit24 henkilökunnan toimesta laitteita tarkastetaan ja huolletaan viikoittain.

Onko kuntosaleilla pukuhuoneet ja suihkut?
Premium-kuntokeskuksessa on erikseen naisten ja miesten pukuhuoneet suihkuineen. Xpress-salilta löytyy neljä erillistä pukeutumishuonetta sekä lukittava erillinen unisex-suihkutila.

Onko Fit24 Kuntokeskuksessa sauna?
Kummaltakaan kuntosalilta ei löydy saunaa.

Onko kuntosaleilla lukolliset säilytyskaapit?
Kuntokeskus tarjoaa lukittavat säilytyslokerot harjoittelun aikaiseen käyttöön. Asiakas käyttää kyseisiä lokeroita tavaroiden säilytykseen. Kuntokeskus ei vastaa arvoesineiden häviämisestä tai vahingoittumisesta aiheutuvasta vahingosta. Varusteiden ja vaatteiden jättäminen pukuhuoneisiin tai -kaappeihin yön yli ei ole sallittua.

Kuntosalit

Mitä eroa on Premium-kuntokeskuksella ja Xpress-kuntosalilla?

Fit24 Premium-kuntokeskuksesta löytyy erittäin kattava valikoima painopakkalaitteita, vapaita painoja, cardio-laitteita sekä vipuvarsilaitteita. Salilla on myös kattavasti vapaita painoja sekä crossikehikko. Laitteisto riittää aktiivitreenaajan tarpeisiin, mutta sopii erinomaisesti myös aloittelijoille. Premium-kuntosalin laitteet ovat pääasiassa Technogymin. Salilla on käytössä Mywellness Cloud -älyteknologialla varustettu järjestelmä, johon tallennetaan henkilökohtaiset saliohjelmat, harjoitteludata ja joka opastaa koko harjoittelun ajan.

Kaikki ryhmäliikuntatunnit pidetään Premium-salin ryhmäliikunta- ja sisäpyöräilysaleissa. Samasta toimipisteestä löydät myös Fit24 Fysioterapia-, Akupunktio- ja Hierontapalvelut sekä asiakaspalvelupisteen, joka palvelee kuntokeskuksessa arkipäivisin.

Fit24 Xpress (Citymarketin talo) on pääpainoltaan vapaan- ja toiminnallisen harjoittelun sali. Salilla on tilaa yli 600m2, paljon painopakkalaitteita, 130m2 vapaaharjoittelualue pintajousitetulla urheilulattialla, nostolava, paljon toiminnallista kalustoa ja rautaa sekä toiminnallinen Crossfit-häkki. Xpress-kuntosalin cardio-laitteet ovat Precorin ja muu kalusto pääasiassa HC Pro:n. Xpress-kuntokeskuksessa palvelee Fit24 Fysioterapia. Xpress-keskuksessa ei ole asiakaspalvelupistettä, vaan asiakaspalvelu hoituu Premium-kuntokeskuksessa.

Molemmat kuntosalit ovat avoinna 24 tuntia vuorokaudessa.

En osaa vielä harjoitella kuntosalilla, voisiko joku auttaa?
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin varataan sinulle aika liikuntaneuvojaltamme, jolta saat oman kuntosaliohjelman sekä yksityiskohtaisen opastuksen kuntosalin laitteisiin. Yksilövalmennuksen voit myös ostaa verkosta tai sovelluksella.

Kuinka voin varata kuntosaliohjauksen?
Voit varata ajan saliohjelman tekoon asiakaspalvelustamme.

Voinko tuoda oman valmentajan salille?
Jos sinulla on perusteltu erityistarve tuoda oma personal trainer salille, kysythän asiasta etukäteen asiakaspalvelustamme. Ulkopuolinen valmentaja ei saa mainostaa omaa yritystään Fit24 Kuntokeskuksen tiloissa.

Miten toimin kuntosalilla? Mitä tarvitsen mukaan?
Mukaan tarvitset mukavat treenivaatteet, juomapullon, pyyhkeen laitteiden pyyhkimistä varten sekä sisäliikuntakengät. Salille ei saa tulla ulkojalkineilla. Laita painot, taljakahvat sekä muut välineet aina oikeille paikoilleen treenin jälkeen. Pyyhi hiet pois laitteista (saleilta löytyy tätä varten desinfiointiainetta sumutepulloissa). Kiitos yhteistyöstä!

Mikä on Mywellness?
Premium-kuntokeskuksessa on käytössä Mywellness -system älyteknologialla varustettu järjestelmä, johon tallennetaan kuntosaliohjelmasi ja joka opastaa koko harjoittelun ajan, tallentaa tehdyn suorituksen tiedot ja antaa palautteen välittömästi harjoittelun jälkeen. Mywellness Cloud mahdollistaa treeniohjelmien seuraamisen milloin ja missä vain, vaikkapa sovelluksen kautta omasta puhelimestasi. Järjestelmä mahdollistaa myös paljon muita lisäominaisuuksia, joilla tehostat treeniäsi ja sen seurantaa. Voit lukea lisää täältä >>

Ryhmäliikunta

Miten voin käyttää ryhmäliikuntaa?
Kaikki ryhmäliikuntatuntimme järjestetään Premium-kuntokeskuksessa. Ryhmäliikuntatunteja pääset käyttämään rajattomasti Premium-asiakkuudella. 10x kortilla, Premium 1kk -kortilla ja kertamaksulla (12€) voit myös osallistua ryhmäliikuntatunneillemme. SuperSeniori-asiakkuudella on käytössä kaikki senioreiden ryhmäliikuntatunnit. Ryhmäliikuntatunti varataan etukäteen varausjärjestelmästä omilla tunnuksilla.

Miten varaan ryhmäliikuntatunnin?
Varausjärjestelmästä verkkosivuilta tai Fit24 Klaukkala -sovelluksella.

ASIAKKUUDET JA TREENIKORTIT

Miten ostan asiakkuuden?
Asiakkuuden tai treenikortin ostat kätevimmin Fit24 Klaukkala -sovelluksella tai verkkokaupastamme. Asiakaspalvelu palvelee Premium-kuntokeskuksessa arkipäivisin.

Onko Fit24 Kuntokeskuksella kertakäyntejä tai 10x kortteja?
Kyllä, siirry verkkokauppaan katsomaan valikoimaa >>

Voinko vaihtaa asiakkuudesta toiseen (esimerkiksi Xpressistä Comboon)?
Asiakkuuden voi vaihtaa toiseen seuraavasta alkavasta treenikaudesta alkaen. Vaihtaminen onnistuu lähettämällä viestiä osoitteeseen laskutus@fit24.fi.

Mitä Fit24 Kanta-asiakasohjelma pitää sisällään? Mitä etuja saan?
Fit24 Kuntokeskuksen kanta-asiakkaana saat etuja, jotka kasvavat asiakkuuden keston mukaan. Kanta-asiakkuus kuuluu automaattisesti Premium-asiakkuuteen. Siirry lukemaan lisää täältä >>

Onko minulla asiakkuuden tauotusmahdollisuus?
Fit24 Kanta-asiakkaana (Premium-asiakkuus) asiakkuuden voi halutessaan tauottaa 4:ksi viikoksi/vuosi (Pronssi- ja Hopeakortti) tai 8:ksi viikoksi/vuosi (Kulta- ja Platinakortti). Ilmoitathan haluamastasi tauosta ajoissa laskutus@fit24.fi. Taukoviikot pidetään putkeen (4 tai 8 viikkoa kerrallaan). Tauot eivät lyhennä irtisanomisaikaa. Sairastumisista ja loukkaantumisista johtuvat keskeytykset käsitellään erikseen.

Entä jos sairastun tai olen muuten estynyt treenaamaan?
Tietyissä erikoistapauksissa, kuten esimerkiksi pitkäaikaisen sairauden (yli 1 kuukautta, sairauslomatodistuksella), raskauden, armeijan tai työttömyyden johdosta voidaan asiakkuus keskeyttää määräajaksi. Keskeytys astuu voimaan, kun Kuntokeskus on kirjallisesti hyväksynyt keskeytyksen. Keskeytys ei lyhennä sopimusehtojen mukaista 1 kuukauden irtisanomisaikaa. Asiakkaan tulee ilmoittaa keskeytyksestä aina kirjallisesti laskutus@fit24.fi sähköpostiosoitteeseen tai henkilökohtaisesti Kuntokeskuksen henkilökunnalle vastaanoton aukioloaikoina.

Miten irtisanon asiakkuuden?
Voit irtisanoa asiakkuutesi sähköpostitse osoitteeseen laskutus@fit24.fi, puhelimitse numeroon 0103966310 (asiakaspalvelu) tai henkilökunnalle aukioloaikoina. Asiakkuuden pituudesta riippumatta asiakas on velvollinen maksamaan sopimusehtojen mukaisesti 1 kuukauden irtisanomisajan. Asiakkuutesi on siten voimassa vielä kuukauden irtisanomispäivästä. Loppuinfot ja kulkuavaimen voimassaolopäivät saat sähköpostitse Fit24 Laskutuksesta. Voit liittyä uudelleen asiakkaaksi verkkokaupassa tai Fit24 Klaukkala -sovelluksella.

KULKUOIKEUDET JA SALIAVAIMET

Miten kulkujärjestelmä toimii?
Lataa Fit24 Klaukkala -sovellus AppStoresta tai Play-kaupasta. Sovellus toimii mobiiliavaimenasi salille. Fit24 Asiakkaana saat halutessasi myös kulkuavaimen, jolla pääset ovista sisälle 24 tuntia vuorokaudessa.

Fit24 Kuntokeskuksiin ei saa päästää sellaisia henkilöitä, joilla ei ole voimassa olevaa avainkorttia/kulkuoikeutta. Poikkeuksista on aina sovittava henkilökunnan kanssa. Mikäli päästät avainkortittoman henkilön sisälle tahallisesti, seuraa tästä sinulle 500€ sakko. Tässä tapauksessa kuntokeskuksella on myös oikeus irtisanoa asiakkuus välittömästi. Molemmilla kuntosaleilla on kameravalvonta. Ilmoitathan henkilökunnalle aina, jos havaitset normaalista poikkeavaa toimintaa. Kiitos!

Minulla on vanha kulkuavain tallessa, voiko sen aktivoida käyttöön?
Vanha kulkuavain kannattaa pitää tallessa ja sitä voi käyttää myös myöhemmin aktivoimalla sen käyttöön uudelleen. Voit ostaa uuden asiakkuuden tai 10xkortin verkkokaupastamme tai Fit24 Klaukkala -sovelluksella käyttäjätunnuksellasi (sähköpostiosoitteesi) ja näin aktivoida kulkuavaimesi tai mobiiliavaimesi uudelleen käyntiin. Aktivointi onnistuu myös sähköpostitse asiakaspalvelu@fit24.fi tai tulemalla asiakaspalveluumme.

Mikäli et itse käytä kulkuavainta, voi sen myös nimetä toiselle perheenjäsenelle.

Onko kulkuavaimessa pantti?

Kulkuavain ostetaan liittymisen yhteydessä aina omaksi. Kulkuavain on henkilökohtainen.

Mitä eroa on kulkuavaimella (avainkortti) ja mobiili-avaimella?

Mustalla Fit24-logolla varustetulla kulkulätkällä pääset ovista sisälle 24h vuorokaudessa.

Mobiiliavainta käytetään Fit24 Klaukkala-sovelluksella. Myös mobiiliavain toimii 24h vuorokaudessa.

Kulkuavain maksaa 10€, mobiiliavain 5€.

Entä jos kulkuavaimeni on hävinnyt?
Ilmoita välittömästi asiasta asiakaspalveluumme, niin otamme kulkuavaimesi pois päältä väärinkäytösten välttämiseksi. Uusi kulkuavain maksaa 10€, mobiiliavain 5€.

Entä jos kulkuavaimeni on rikkoutunut?
Mikäli kulkuavain on lakannut toimimasta ilman syytä ja yllättäen, emme peri avainmaksua.

Toimiiko kulkuoikeuteni, jos laskuni on erääntynyt?
Kulkuoikeus lakkaa toimimasta kuntosalien ovissa, mikäli laskut erääntyvät.

Voinko lainata tai vuokrata asiakkuuttani/kulkuavaintani eteenpäin?
Kulkuoikeus on henkilökohtainen. Kulkuavaimen/asiakkuuden kaikenlainen väärinkäyttö on kielletty 500€:n sakon uhalla.

Mitä teen, jos en pääse ovesta sisään?
Soita asiakaspalveluumme numeroon 0103966310. Mikäli asiakaspalvelumme on suljettuna, voit myös soittaa päivystysnumeroon 0103966318.

Laskutus ja maksaminen

Onko teillä opiskelijahintoja?
Ei.

Voinko maksaa kuntoiluni käteisellä?
Kaikki asiakkuudet ovat voimassa toistaiseksi, jolloin liikuntapalvelumaksu tulee 4 viikon välein laskulla. Yksittäisiä laskuja tai treenikortteja voi kuitenkin maksaa asiakaspalvelussamme käteisellä tai pankki- ja luottokortilla.

Miten saan e-laskun käyttööni?
E-laskut voit aktivoida omassa verkkopankissasi asiakaskoodillasi. Asiakaskoodin voit tarkastaa laskustasi tai pyytää asiakaspalvelustamme. E-lasku tilataan kerran ja voit itse verkkopankissasi määritellä, lähtevätkö liikuntapalvelumaksut suoraveloituksena tililtäsi vai hyväksytkö ne erikseen.

Olen vaihtamassa pankkia. Miten saan tilattua uuden e-laskun?
Laitathan viestiä osoitteeseen laskutus@fit24.fi

Miksi sain laskuni sähköpostiin/paperisena?
E-laskusi ovat aktivoimatta. E-laskut voit aktivoida omassa verkkopankissasi asiakaskoodillasi.

En löytänyt vastausta laskutusongelmiini, mihin minun tulee ottaa yhteyttä?
laskutus@fit24.fi

LISÄPALVELUT

Kuinka voin varata hieronnan? Entä perua?
Voit varata ajan hierontaan suoraan verkkosivuiltamme tai asiakaspalvelustamme. Jos olet varannut ajan varausjärjestelmästä, olet saanut sähköpostiisi perumislinkin. Muussa tapauksessa voit perua ajan laittamalla sähköpostia asiakaspalveluumme. Peruuttamattomasta varatusta ajasta veloitamme täyden kertakäynnin hinnan.

Voinko maksaa hieronnan liikuntasaldolla?
Hieronnan voit maksaa pankki-luottokortilla, käteisellä tai työnantajan tarjoamalla hyvinvointiedulla esimerkiksi Smartum-hierontasaldolla. Hieronnat maksetaan käynnin jälkeen.

Olen sairastellut. Voinko tulla hierontaan?
Sairaana ei saa tulla hierontaan. Peruthan ajan.

Kuinka voin varata fysioterapia- tai akupunktioajan? Entä perua?
Voit varata ajan fysioterapiaan suoraan verkkosivuiltamme tai asiakaspalvelustamme. Voit varata ajan Premium-kuntokeskuksen fysioterapiaan tai akupunktioon myös suoraan Hannalta: AMK-Fysioterapeutti Hanna Rautio, hanna.rautio@fit24.fi
Xpress-kuntokeskuksen urheilufysioterapiaan voit varata ajan myös suoraan Susannalta: AMK-Fysioterapeutti Susanna Pakarinen, susanna.pakarinen@fit24.fi

Ajan voit perua perumislinkistä sähköpostistasi tai asiakaspalvelusta.
Peruuttamattomasta varatusta ajasta veloitamme täyden kertakäynnin hinnan.

Voinko maksaa fysioterapian liikuntarahalla?

Fysioterapia- ja akupunktiokäynnit voit maksaa pankki-luottokortilla, käteisellä tai työnantajan tarjoamalla ePassi-hyvinvointiedulla. Hinnassa on huomioitu Kelan myöntämä korvaus.

Kuinka voin varata InBody-mittauksen?
Voit varata ajan kehonkoostumusmittaukseen asiakaspalvelustamme. Molemmilta Fit24 kuntosaleilta löytyy inbody-kehokoostumusmittarit.

Personal Training -palvelut

Mihin voin olla yhteydessä Personal Training liittyvien kysymysten ja palautteen osalta?
asiakaspalvelu@fit24.fi

Mitä PT-palveluita Fit24 tarjoaa ja paljonko ne maksavat?
Voit lukea lisää Fit24 PT-palveluista täältä >>

Mikä on SuperSeniori-asiakkuus?
SuperSeniori-asiakkaita ovat pois työelämästä jääneet treenaajamme. Voit valita itsellesi joko 1 tai 3 kuukauden SuperSeniori-asiakkuuden tai 10xkortin Fit24 Kuntokeskuksessa. Saat Premium -kuntosalin rajattomaan käyttöösi (24 tuntia vuorokaudessa) sekä pääset kaikille aamujen ja aamupäivien senioreiden ryhmäliikuntatunneille. Jos tarvitset kuntosaliohjelman, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Etkö löytänyt etsimääsi tietoa? Lähetä kysymyksesi sähköpostitse asiakaspalvelu@fit24.fi