USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
FAQ
- asiakaspalvelu@fit24.fi
- Puh. 0103966310 (puhelinpäivystys arkipäivisin klo 12-17)
- WhatsApp 0504527552
Laskutus-, keskeytys- ja sopimusasiat: laskutus@fit24.fi
TOIMI NÄIN:
MOBIILIMAKSUTAVAT
- Avaa puhelimestasi liikuntaetuun oikeuttava sovellus (esim. ePassi, Smartum, Edenred, jne.)
- Etsi maksun saajaksi Fit24 Klaukkala.
- Laita haluamasi summa maksuun.
- Ilmoita meille sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@fit24.fi maksustasi, jotta tiedämme tarkastaa, että maksu on tullut perille. Voit samalla sähköpostilla ilmoittaa, mikäli haluat maksaa liikuntasaldolla jo sinulle saapuneen avoimen jäsenyyslaskun, tulevia laskuja tai muita liikuntapalveluita.
Hieronnan tai fysioterapian maksaminen mobiilisaldolla
- Hoidon jälkeen hierojille ja fysioterapeuteille hyvinvointiedun sovelluksella.
Liikuntasetelillä tai -kortilla maksaminen
- Maksu onnistuu asiakaspalvelussa sen aukioloaikoina.
Meillä käyvät seuraavat liikuntaedut
- Smartum -mobiilimaksu (liikunta)
- Smartum -liikunta- ja kulttuurisetelit
- Smartum -hieronta (hieronta ja fysioterapia)
- E-passi -mobiilimaksu (liikunta)
- E-passi hyvinvointi (hieronta ja fysioterapia)
- Edenred -kortit (Ticket)
- Edenred -mobiilimaksu (liikunta ja hieronta)
- Tyky -online ja Tyky-setelit
- Virike -setelit
Verkkokaupassa voit maksaa myös ePassilla tai Smartumilla! (uudet jäsenyydet)
Kun aktivoit UUTTA jäsenyyttä tai treenikorttia, voit käyttää verkkokaupassa maksutapana ePassia tai Smartumia. Lisää uusi jäsenyys ostoskoriin, valitse summa, jonka haluat ePassilta tai Smartumilta ladata, siirry maksamaan ja valitse maksutavaksi ePassi tai Smartum. Verkkokauppa ohjaa sinut kirjautumaan tunnuksillasi. Maksun jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
Sovelluksella voit mm. tarkastella salien kävijämääriä reaaliajassa ja kulkea kuntokeskuksen ovista. Fit24 Klaukkala -sovelluksen löydät omasta sovelluskaupastasi. Lataa sovellus ja lue lisää >>
1) LATAA Fit24 Klaukkala -sovellus App Storesta tai Google Playsta
2) OSTA jäsenyys, treenikortti tai tutustumisviikko sovelluksella
3) KÄYTÄ sovellusta kulkuavaimena ja pääset starttaamaan treenit heti!
Fit24 Klaukkala -appin Usein Kysytyt:
Saamme asiakaspalveluumme tasaisin väliajoin viestejä, jotka koskevat ongelmatilanteita Fit24 Klaukkala -sovelluksen käytössä. Iso osa näistä ongelmista liittyy käyttäjätiliin tai käytettävään laitteeseen, ja on siten helposti ratkaistavissa yksinkertaisilla toimenpiteillä.
Usein kysyttyjä kysymyksiä Fit24 Klaukkala -mobiilisovelluksen ongelmatilanteista:
Yleisimmät pikaratkaisut ongelmatilanteisiin
Tarkista, että puhelimessa on viimeisin versio sovelluksesta. Jos puhelimessa ei ole automaattiset sovelluspäivitykset päällä, niin sovellus tulee päivittää käsin sovelluskaupasta.
Tarkista, että puhelimessa on käyttöjärjestelmäpäivitykset asennettuna viimeisimpään Android / iOS versioon.
Tarkista, että puhelimessa on sijaintipalvelut päällä.
Tarkista, että puhelimessa on bluetooth päällä.
Tarkista, että sovelluksella on oikeus käyttää sijaintipalveluja.
Tarkista, ettei puhelimessa ole päällä VPN-sovellusta (nämä ovat toisinaan häirinneet sovelluksen toimintaa).
Mikäli mikään yllä olevista toimenpiteistä ei auta, niin voit kokeilla myös seuraavia:
Sulje sovellus ja käynnistä se uudelleen.
Kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu uudelleen sisään.
Poista sovellus ja asenna se puhelimeesi uudelleen.
Jos vieläkään sovellus ei toimi, ole yhteydessä Fit24 asiakaspalveluun asiakaspalvelu@fit24.fi
Usein kysytyt kysymykset sovelluksesta
Kirjautuminen
Miksi sovellus kirjaa minut välillä ulos itsestään?
- Sovellukseen tehdään päivitys aina silloin tällöin. Kun puhelin päivittää sovelluksen sovelluskaupan kautta, kirjaa sovellus käyttäjän ulos. Tällöin käyttäjän pitää kirjautua itse takaisin sisään.
Miksi en pääse kirjautumaan sisään sovellukseen?
- Tarkistathan, että olet varmasti kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein, samoin salasanan. Sisäänkirjautumisessa toimii sama sähköpostiosoite, minkä olet syöttänyt rekisteröityessäsi, joten jos rekisteröitymisessä on sähköpostiosoitteeseen tullut kirjoitusvirhe, pitäisi tämä sama kirjoitusvirhe toistaa sisäänkirjautumisessa. Tarvittaessa tilaa salasanan uusintalinkki.Tarvittaessa voit pyytää asiakaspalvelua tarkastamaan järjestelmästä sähköpostiosoitteen, jolla olet rekisteröitynyt.
Kulkuoikeudet ja ilmoittautumiset
Miksi sovelluksessa lukee "Kulkuoikeutesi on päättynyt", vaikka olen maksanut laskuni?
- Näin voi käydä, mikäli alasvetovalikossa lukee eri kuntosali, kuin minne jäsenyytesi on. On myös mahdollista, että juuri suorittamastasi maksusta ei ole maksunvälittäjän toimesta vielä kirjautunut maksusuoritusta järjestelmään. Tässä saattaa toisinaan olla viivettä, etenkin MobilePay-maksuissa.
Miksi en pääse ilmoittautumaan ryhmäliikuntatunnille, vaikka minulla on aktiivinen ryhmäliikuntajäsenyys?
- Tarkistathan, että olet maksanut kaikki laskusi ja että sinulla ei ole mahdollisia sanktioita päällä johtuen vahvistamattomista ryhmäliikuntailmoittautumisista. Nämä pystyt tarkistamaan asiakaspalvelusta. Tarkista myös, että sinulla ei ole päällekkäistä ilmoittautumista toiselle ryhmäliikuntatunnille.
Oven avaaminen
Yritän avata ovea sovelluksella, mutta se ei onnistu.
- Oven avaaminen onnistuu, kun puhelin paikantaa itsensä kuntosalin alueelle ja onnistuu ottamaan bluetooth-yhteyden oven läheisyydessä olevaan vastaanottimeen. Tarkistathan, että sinulla on puhelimessasi sijaintipalvelut päällä ja olet sallinut sovellukselle oikeuden käyttää sijaintipalveluita. Tarkistathan myös, että bluetooth on päällä.
- On havaittu, että esim. F-Securen VPN-sovellukset saattavat häiritä sovelluksen toimintaa, joten tarvittaessa kytke myös VPN-sovellus pois päältä.
Laskutus
Maksoin laskuni juuri äsken, mutten pääse salille sisälle?
- Kulkuoikeus on aktiivinen sovelluksessa, kun maksu / lasku on maksettu. Mikäli et siis pääse salille, tarkistathan, että olet maksanut laskusi. Maksun kirjautumiseen voi mennä muutama pankkipäivä.
- Mikäli olet ostanut kertakäynnin, niin joissain tapauksissa maksut kirjaantuvat maksetuiksi viiveellä. Tätä viivettä on havaittu etenkin MobilePay-maksuissa, joissa viive voi olla jopa useita tunteja.
Ilmoitukset
Miksi en saa ilmoituksia / ilmoitukset ei toimi?
- Tarkistathan, että olet antanut sovellukselle luvan ilmoituksille ja push-viesteille.
- Sovelluksen ilmoitusasetukset löydät sovelluksesta oman profiilisi takaa.
- Puhelimen push-asetukset:
Android:
Asetukset → Sovellusasetukset etsi haluttu sovellus → Sovelluksen käyttöoikeudet → Ilmoitukset → Näytä ilmoitukset → Kyllä
Huomiona, että Android-käyttöjärjestelmäversioita on monia, joten monissa puhelimissa tämä polku asetukseen voi olla erilainen.
iPhone:
Asetukset → Etsi haluttu sovellus → Ilmoitukset → Salli ilmoitukset
Muut kysymykset
Mistä tiedän onko vika vain omassa puhelimessani vai onko kyseessä laajempi toimintahäiriö sovelluksessa?
- Usein ja todennäköisimmin syy sovelluksen toimimattomuuteen löytyy käyttäjän omasta puhelimesta. Jossain tilanteissa voi olla kyseessä laajempi toimintahäiriö, jolloin ongelma koskee samaan aikaan useita käyttäjiä. Mikäli olet tutustunut yllä oleviin pikaohjeisiin sekä FAQ-kysymyksiin ja todennut ettei toimimattomuus johdu niistä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun.
Kuinka paljon kuntosalilla on väkeä?
Tarjoamme käyttöösi laskurit, jotka kertovat reaaliaikaisen kävijämäärän kuntokeskuksissa, seuraavan 3 tunnin ennusteen sekä kävijämäärät viikkotasolla. Vältä ruuhkat ja saavu salille optimaaliseen aikaan!
Onko kuntosaleilla käytössä nettiyhteyttä?
Tarjoamme käyttöösi ilmaisen wifi-verkon molemmissa kuntokeskuksissa. Verkon salasana on fit24klaukkala.
Löydänkö Fit24 Kuntokeskuksen sosiaalisen median kanavista?
Löydät meidät Facebookista nimellä Fit24 Klaukkala ja Instagramista, TikTokista ja Youtubesta nimellä @fit24klaukkala.
Mikä on Fit24 Kuntokeskuksen ikäraja?
Ikäraja on 15 vuotta. Alaikäisen ostaessa jäsenyyttä täytyy huoltajan antaa verkkokaupassa yhteystietonsa ja henkilötunnuksensa tai olla mukana allekirjoittamassa sopimusta. Alaikäinen ei pysty ostamaan jäsenyyttä verkkokaupasta yksin. Alle 18-vuotiaalle suosittelemme kuntosaliohjelman tekoa turvallisuussyistä.
Voinko tuoda lapset kuntosalille?
Lasten tulee pysyä kuntosalien aulan nojatuoleilla. Lapset eivät saa turvallisuussyistä leikkiä/oleskella kuntosalin puolella.
Onko Fit24 Kuntokeskuksissa turvallista treenata?
Asiakas on vastuussa siitä, että Kuntokeskuksen tarjoamat liikunta-aktiviteetit sopivat hänelle ja tarvittaessa asiakkaan on varmistettava asia lääkäriltään. Kuntokeskus sitoutuu tarjoamaan asiakkaille laitteiden käyttöön tarpeellisen ohjeistuksen (liikevideot) ja opastuksen (lisämaksulliset PT-palvelut), sekä pitämään laitteet asianmukaisessa kunnossa. Asiakkaalla on mahdollisuus hankkia itselleen kuntosaliohjelma ja opastus Fit24 PT-palveluiden kautta.
Asiakas sitoutuu käyttämään laitteita niiden käyttöohjeiden ja opastuksen mukaisella tavalla. Jokainen asiakas vastaa omasta vakuutusturvastaan (esimerkiksi henkilökohtainen tapaturmavakuutus). Kuntokeskuksissa noudatetaan tarkkoja hygieniarutiineja ja molemmilla kuntosaleilla siivotaan joka arkipäivä.
Kuinka usein laitteita huolletaan?
Kerran vuodessa laajempi sertifioitu laitevalmistajan huolto. Fit24 henkilökunnan toimesta laitteita tarkastetaan ja huolletaan viikoittain.
Onko kuntosaleilla pukuhuoneet ja suihkut?
Center-kuntokeskuksessa (Isoseppälä 14, Klaukkala) on erikseen naisten ja miesten pukuhuoneet suihkuineen. Xpress-salilta (Klaukkalantie 55, Klaukkala) löytyy neljä erillistä pukeutumishuonetta sekä lukittava erillinen unisex-suihkutila.
Onko Fit24 Kuntokeskuksessa sauna?
Kummaltakaan kuntosalilta ei löydy saunaa.
Onko kuntosaleilla lukolliset säilytyskaapit?
Kuntokeskus tarjoaa lukittavat säilytyslokerot harjoittelun aikaiseen käyttöön. Asiakas käyttää kyseisiä lokeroita tavaroiden säilytykseen. Kuntokeskus ei vastaa arvoesineiden häviämisestä tai vahingoittumisesta aiheutuvasta vahingosta. Varusteiden ja vaatteiden jättäminen pukuhuoneisiin tai -kaappeihin yön yli ei ole sallittua.
Mitä eroa on Center-kuntokeskuksella ja Xpress-kuntosalilla?
Fit24 Center-kuntokeskuksesta (Kauppakeskus Brunni, Isoseppälä 14) löytyy erittäin kattava valikoima painopakkalaitteita, vapaita painoja, cardio-laitteita sekä vipuvarsilaitteita. Salilla on myös kattavasti vapaita painoja sekä crossikehikko. Laitteisto riittää aktiivitreenaajan tarpeisiin, mutta sopii erinomaisesti myös aloittelijoille. Center-kuntosalin laitteet ovat pääasiassa Technogymin.
Kaikki ryhmätreenitunnit pidetään Centerillä. Samasta toimipisteestä löydät myös Fit24 Fysioterapia-, Akupunktio- ja Hierontapalvelut.
Fit24 Xpress (Citymarketin talo, Klaukkalantie 55) on pääpainoltaan vapaan- ja toiminnallisen harjoittelun sali. Salilla on tilaa yli 600m2, paljon painopakkalaitteita, 130m2 vapaaharjoittelualue pintajousitetulla urheilulattialla, nostolava, paljon toiminnallista kalustoa ja rautaa sekä toiminnallinen Crossfit-häkki. Xpress-kuntosalin cardio-laitteet ovat Precorin ja muu kalusto pääasiassa HC Pro:n. Xpress-kuntokeskuksessa palvelee Fit24 Fysioterapia.
Molemmat kuntosalit ovat avoinna 24 tuntia vuorokaudessa.
En osaa vielä harjoitella kuntosalilla, voisiko joku auttaa?
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin varataan sinulle aika liikuntaneuvojaltamme, jolta saat oman kuntosaliohjelman sekä yksityiskohtaisen opastuksen kuntosalin laitteisiin. Yksilövalmennuksen voit myös ostaa verkosta tai Fit24 sovelluksella.
Kuinka voin varata kuntosaliohjauksen?
Voit varata ajan saliohjelman tekoon asiakaspalvelustamme.
Voinko tuoda oman valmentajan salille?
Jos sinulla on perusteltu erityistarve tuoda oma personal trainer salille, kysythän asiasta etukäteen asiakaspalvelustamme. Ulkopuolinen valmentaja ei saa mainostaa omaa yritystään Fit24 Kuntokeskuksen tiloissa. Ulkopuolisen valmentajan tulee ostaa kertakäynti kuntokeskukseen Fit24 Klaukkala -sovelluksella.
Miten toimin kuntosalilla? Mitä tarvitsen mukaan?
Mukaan tarvitset mukavat treenivaatteet, juomapullon, pyyhkeen laitteiden pyyhkimistä varten sekä sisäliikuntakengät. Salille ei saa tulla ulkojalkineilla. Laita painot, taljakahvat sekä muut välineet aina oikeille paikoilleen treenin jälkeen. Pyyhi hiet pois laitteista (saleilta löytyy tätä varten desinfiointiainetta sumutepulloissa). Kiitos yhteistyöstä!
Miten ostan jäsenyyden?
Jäsenyyden tai treenikortin ostat kätevimmin Fit24 Klaukkala -sovelluksella tai verkkokaupastamme. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät sivun ylälaidasta.
Onko Fit24 Kuntokeskuksella kertakäyntejä tai 10x kortteja?
Kyllä, siirry verkkokauppaan katsomaan valikoimaa >>
Voinko vaihtaa jäsenyydestä toiseen (esimerkiksi Xpressistä Comboon)?
Asiakkuussopimuksen voi vaihtaa toiseen seuraavasta alkavasta treenikaudesta alkaen. Vaihtaminen onnistuu lähettämällä viestiä osoitteeseen laskutus@fit24.fi.
Onko minulla jäsenyyden tauotusmahdollisuus?
Jäsenyyden voi tauottaa sopimusehtojen/kertyneiden asiakasetujen mukaisesti jäsenyydestä riippuen.
Entä jos sairastun tai olen muuten estynyt treenaamaan?
Tietyissä erikoistapauksissa, kuten esimerkiksi pitkäaikaisen sairauden (yli 1 kuukautta, sairauslomatodistuksella), raskauden, armeijan tai työttömyyden johdosta voidaan asiakkuus keskeyttää määräajaksi. Keskeytys astuu voimaan, kun Kuntokeskus on kirjallisesti hyväksynyt keskeytyksen. Keskeytys ei lyhennä sopimusehtojen mukaista 1 kuukauden irtisanomisaikaa. Asiakkaan tulee ilmoittaa keskeytyksestä aina kirjallisesti laskutus@fit24.fi sähköpostiosoitteeseen tai henkilökohtaisesti Kuntokeskuksen henkilökunnalle vastaanoton aukioloaikoina.
Miten lopetan Fit24 KLAUKKALAN jäsenyyden?
Voit lopettaa sopimuksen Klaukkalan Fit24 Kuntokeskuksesta sähköpostitse osoitteeseen laskutus@fit24.fi, puhelimitse numeroon 0103966310 (asiakaspalvelu) tai henkilökunnalle aukioloaikoina.
Kaikki jäsenyydet ovat päätettävissä laskutetun treenijakson (4 viikkoa) loppuun.
Viimeisin saapunut lasku kattaa viimeisen treenikauden siten, että asiakkaalla on kuntokeskuksen käyttöoikeus laskutetun kauden loppuun asti. Asiakas saa kirjallisen vahvistuksen asiakkuussopimuksen päättymisestä sähköpostiin.
Esimerkiksi:
Olet ehtinyt maksaa viimeisimmän saapuneen laskun, eikä sinulle ei ole ehtinyt muodostua uutta laskua. Henkilökunta vahvistaa sopimuksen päättymisen ja asiakkuuden viimeisen voimassaolopäivän sähköpostitse. Kulkuoikeutesi on voimassa viimeisimmän muodostuneen laskun mukaisen treenikauden ajan. Uutta laskua ei enää saavu.
Sinulle on ehtinyt muodostua lasku, mutta et ole vielä maksanut sitä. Henkilökunta vahvistaa sopimuksen päättymisen ja asiakkuuden viimeisen voimassaolopäivän sähköpostitse. Laita muodostunut lasku maksuun ja kulkuoikeutesi on voimassa vielä tämän saapuneen laskun mukaisen treenikauden ajan.
Loppuinfot ja kulkuoikeuden voimassaolopäivät saat sähköpostitse Fit24 Klaukkala Laskutuksesta. Voit liittyä uudelleen asiakkaaksi verkkokaupassa tai Fit24 Klaukkala -sovelluksella.
Miten kulkujärjestelmä toimii?
Lataa Fit24 Klaukkala -sovellus AppStoresta tai Play-kaupasta. Sovellus toimii mobiiliavaimenasi salille. Fit24 Asiakkaana saat halutessasi myös kulkuavaimen, jolla pääset ovista sisälle 24 tuntia vuorokaudessa.
Fit24 Kuntokeskuksiin ei saa päästää sellaisia henkilöitä, joilla ei ole voimassa olevaa avainkorttia/kulkuoikeutta. Poikkeuksista on aina sovittava henkilökunnan kanssa. Mikäli päästät avainkortittoman henkilön sisälle tahallisesti, seuraa tästä sinulle 500€ sakko. Tässä tapauksessa kuntokeskuksella on myös oikeus irtisanoa asiakkuus välittömästi. Molemmilla kuntosaleilla on kameravalvonta. Ilmoitathan henkilökunnalle aina, jos havaitset normaalista poikkeavaa toimintaa. Kiitos!
Minulla on vanha kulkuavain tallessa, voiko sen aktivoida käyttöön?
Vanha kulkuavain kannattaa pitää tallessa ja sitä voi käyttää myös myöhemmin aktivoimalla sen käyttöön uudelleen. Voit ostaa uuden asiakkuuden tai 10xkortin verkkokaupastamme tai Fit24 Klaukkala -sovelluksella käyttäjätunnuksellasi (sähköpostiosoitteesi) ja näin aktivoida kulkuavaimesi tai mobiiliavaimesi uudelleen käyntiin. Aktivointi onnistuu myös sähköpostitse asiakaspalvelu@fit24.fi tai tulemalla asiakaspalveluumme.
Mikäli et itse käytä kulkuavainta, voi sen myös nimetä toiselle perheenjäsenelle.
Onko kulkuavaimessa pantti?
Kulkuavain ostetaan liittymisen yhteydessä aina omaksi. Kulkuavain on henkilökohtainen.
Mitä eroa on kulkuavaimella (avainkortti) ja mobiili-avaimella?
Mustalla Fit24-logolla varustetulla kulkulätkällä pääset ovista sisälle 24h vuorokaudessa.
Mobiiliavainta käytetään Fit24 Klaukkala-sovelluksella. Myös mobiiliavain toimii 24h vuorokaudessa.
Kulkuavain maksaa 10€, mobiiliavain 5€.
Entä jos kulkuavaimeni on hävinnyt?
Ilmoita välittömästi asiasta asiakaspalveluumme, niin otamme kulkuavaimesi pois päältä väärinkäytösten välttämiseksi. Uusi kulkuavain maksaa 10€, mobiiliavain 5€.
Entä jos kulkuavaimeni on rikkoutunut?
Mikäli kulkuavain on lakannut toimimasta ilman syytä ja yllättäen, emme peri avainmaksua.
Toimiiko kulkuoikeuteni, jos laskuni on erääntynyt?
Kulkuoikeus lakkaa toimimasta kuntosalien ovissa, mikäli laskut erääntyvät.
Voinko lainata tai vuokrata asiakkuuttani/kulkuavaintani eteenpäin?
Kulkuoikeus on henkilökohtainen. Kulkuavaimen/asiakkuuden kaikenlainen väärinkäyttö on kielletty 500€:n sakon uhalla.
Mitä teen, jos en pääse ovesta sisään?
Soita asiakaspalveluumme numeroon 0103966310. Mikäli asiakaspalvelumme on suljettuna, voit myös soittaa päivystysnumeroon 0103966318.
Onko teillä opiskelijahintoja?
Ei.
Voinko maksaa kuntoiluni käteisellä?
Emme käsittele käteistä rahaa kummassakaan toimipisteessä. Kaikki jäsenyydet ovat voimassa toistaiseksi, jolloin liikuntapalvelumaksu tulee 4 viikon välein laskulla. Yksittäisiä laskuja tai treenikortteja voi kuitenkin maksaa asiakaspalvelussamme pankki- ja luottokortilla.
Miten saan e-laskun käyttööni?
E-laskut voit aktivoida omassa verkkopankissasi asiakaskoodillasi. Asiakaskoodin voit tarkastaa laskustasi tai pyytää asiakaspalvelustamme. E-lasku tilataan kerran ja voit itse verkkopankissasi määritellä, hyväksyykö verkkopankki laskut automaattisesti maksuun vai hyväksytkö ne erikseen.
(Huom! Laskuja ei tule laittaa suoraveloitukseen, sillä ne eivät kuittaannu tällöin automaattisesti maksetuiksi. Maksettaessa on käytettävä oikeaa viitenumeroa. Tilaa e-laskut, jotka voit halutessasi laittaa automaattisesti hyväksyttäviksi omassa verkkopankissasi.)
Olen vaihtamassa pankkia. Miten saan tilattua uuden e-laskun?
Laitathan viestiä osoitteeseen laskutus@fit24.fi
Miksi sain laskuni sähköpostiin/paperisena?
E-laskusi ovat aktivoimatta. E-laskut voit aktivoida omassa verkkopankissasi asiakaskoodillasi, jonka löydät saapuneelta laskulta.
En löytänyt vastausta laskutusongelmiini, mihin minun tulee ottaa yhteyttä?
laskutus@fit24.fi
Kuinka voin varata hieronnan? Entä perua?
Voit varata ajan hierontaan suoraan verkkosivuiltamme tai asiakaspalvelustamme. Jos olet varannut ajan varausjärjestelmästä, olet saanut sähköpostiisi perumislinkin. Muussa tapauksessa voit perua ajan laittamalla sähköpostia asiakaspalveluumme. Peruuttamattomasta varatusta ajasta veloitamme täyden kertakäynnin hinnan.
Voinko maksaa hieronnan liikuntasaldolla?
Hieronnan voit maksaa pankki-luottokortilla tai työnantajan tarjoamalla hyvinvointiedulla esimerkiksi Smartum-hierontasaldolla. Hieronnat maksetaan käynnin jälkeen.
Olen sairastellut. Voinko tulla hierontaan?
Sairaana ei saa tulla hierontaan. Peruthan ajan.
Kuinka voin varata fysioterapia- tai akupunktioajan? Entä perua?
Voit varata ajan fysioterapiaan suoraan verkkosivuiltamme tai asiakaspalvelustamme. Voit varata ajan Premium-kuntokeskuksen fysioterapiaan tai akupunktioon myös suoraan Hannalta: AMK-Fysioterapeutti Hanna Rautio, hanna.rautio@fit24.fi
Xpress-kuntokeskuksen urheilufysioterapiaan voit varata ajan myös suoraan Susannalta: AMK-Fysioterapeutti Susanna Pakarinen, susanna.pakarinen@fit24.fi
Ajan voit perua perumislinkistä sähköpostistasi tai asiakaspalvelusta.
Peruuttamattomasta varatusta ajasta veloitamme täyden kertakäynnin hinnan.
Voinko maksaa fysioterapian liikuntarahalla?
Fysioterapia- ja akupunktiokäynnit voit maksaa pankki-luottokortilla tai työnantajan tarjoamalla ePassi-hyvinvointiedulla. Hinnassa on huomioitu Kelan myöntämä korvaus.
Kuinka voin varata InBody-mittauksen?
Voit varata ajan kehonkoostumusmittaukseen asiakaspalvelustamme. Molemmilta Fit24 kuntosaleilta löytyy inbody-kehokoostumusmittarit.
Personal Training -palvelut
Mihin voin olla yhteydessä Personal Training liittyvien kysymysten ja palautteen osalta?
asiakaspalvelu@fit24.fi
Mitä PT-palveluita Fit24 tarjoaa ja paljonko ne maksavat?
Voit lukea lisää Fit24 PT-palveluista täältä >>
Mikä on SuperSeniori-asiakkuus?
SuperSeniori-asiakkaita ovat pois työelämästä jääneet treenaajamme. Voit valita itsellesi joko 1 tai 3 kuukauden SuperSeniori-kortin tai 10xkortin Fit24 Kuntokeskuksessa. Saat Premium -kuntosalin rajattomaan käyttöösi (24 tuntia vuorokaudessa) sekä pääset kaikille aamujen ja aamupäivien senioreiden ryhmäliikuntatunneille. Jos tarvitset kuntosaliohjelman, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Etkö löytänyt etsimääsi tietoa? Lähetä kysymyksesi sähköpostitse asiakaspalvelu@fit24.fi